Liity jäseneksi

Jyväskylän Akvaarioseuran jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenanomuskaavakkeen.

Seuran jäseneksi sinut liitetään, kun olet maksanut jäsen- ja liittymismaksun Jyväskylän Akvaarioseuran tilille.

Jäsen- ja liittymismaksut 2023:

10€ Liittymismaksu (maksetaan aina seuraan liityttäessä jäsenmaksun lisäksi, ei koske perhejäsentä eikä nuorisojäsentä)

8€ Jäsenmaksu / vuosi (mobiilikortti)

10€ Jäsenmaksu / vuosi (pahvikortti)

12€ Jäsenmaksu / vuosi (mobiili- ja pahvikortti)

5€   Perhejäsenen jäsenmaksu

5€   Nuorisojäsenen jäsenmaksu / vuosi (alle 18 v.)

Jäsenmaksu maksetaan Jyväskylän Akvaarioseuran tilille:

FI62 3939 0056 5354 61

Jos valitset pahvisen jäsenkortin, saat sen postitse seuraavan kuukauden puoliväliin mennessä. Siihen saakka kuitti jäsenmaksusta käy yhteistyökumppaneiden liikkeissä jäsenyyden osoittamiseen. Jos valitsen mobiilijäsenkortin, sinulle lähetetään sähköpostitse ohjeet mobiilijäsenkortin lataamisesta.

Liityttyäsi Jyväskylän Akvaarioseuraan, saat sähköpostitse ne alennuskoodit, jotka yhteistyökumppanimme ovat tarjonneet seuran jäsenille. Alennuskoodit löydät myös mobiilikorttisi tiedoista.

Tämän lisäksi saat nauttia muista seuran jäseneduista sekä seuran järjestämästä toiminnasta. Jäsenenä pääset osallistumaan seuran toimintaan sekä kokouksiin, joissa saat arvokasta tietoa muilta harrastajilta sekä pääset vaikuttamaan seuran toimintaan. Lisää seuran toiminnasta voit lukea täältä.

Tervetuloa mukaan!

Jäsentietojen muuttaminen

Jos haluat tarkistaa omat jäsentietosi tai jäsentietoihisi on tullut muutoksia, voit ottaa yhteyttä Jyväskylän Akvaarioseuran hallitukseen sähköpostitse osoitteeseen:

jyvaskylanakvaarioseura(at)gmail.com