Kirjaston toiminta

Seura huoltaa Jyväskylän Kaupunginkirjaston akvaarioita. Seuralaisemme voivat liittyä huoltorinkiin ja huoltorinkiläiset hoitavat yhdessä akvaarioita. Huoltorinkiläiset koostuvat vapaaehtoisista seuran jäsenistä sekä vähintään yhdestä hallituksen jäsenestä. Huoltorinkiläisille korvataan matkakulut Kaupunginkirjastolle paikallisliikenteen hintojen mukaisesti. Huoltorinkiläisille hankitaan seuran puolesta myös omat t-paidat seuran logolla!

Kirjaston%20akvaariot_edited.jpg

Jos haluat antaa panoksesi seuralle tässä tärkeässä toiminnassa, ota yhteyttä seuran hallituksen jäseniin esimerkiksi sähköpostitse: jyvaskylanakvaarioseura(at)gmail.com.
Jyväskylän

Kirjaston%20akvaariot.jpg_edited.jpg

Pääkirjaston siivouskomerosta lötyy seuran sähkökäyttöinen lihamylly, joka on tarkoitettu pakasteruoan tekemiseen kaloille. Sähkökäyttöistä lihamyllyä saa lainata, muistathan lukea käyttöohjeet ennen käyttöä!

Kirjaston akvaariot.jpg.4.jpg

Kaupunginkirjaston siivouskomerosta löytyy myös Jyväskylän Akvaarioseuran akvaariokirjallisuus. Seuran jäsenet saavat lainata sieltä kirjoja sekä seuran akvaariolehtiä. Akvaariokirjallisuuden lainaukset kirjataan lainauskirjaan, joka löytyy kirjojen luota. Seuran kirjoja pääset lainaamaan näyttämällä kirjaston henkilökunnalle jäsenkorttiasi. Mikäli tiedät jonkin hyvän akvaariokirjan, kannattaa ehdottaa sen hankintaa seuralle!

Kirjaston akvaariot.jpg.3.jpg